X. Reclamații cu privire la Bunurile acoperite de garanție legală
Vânzătorul se obligă să livreze Bunurile fără defecte, cu exceptia Bunurilor uzate care pot avea defectele indicate în descriere.
Vânzătorul este răspunzător față de Clientul Consumator, în temeiul garanției legale, pentru defectele în condițiile art. 556 - 576 din Codul civil. În cazul Bunurilor uzate, în conformitate cu art. 568 § 1 din Codul civil, termenul de garanție legală este de 1 an.
Reclamațiile care decurg din încălcarea drepturilor Clientului, garantate prin lege sau pe baza prezentului Regulament, trebuie trimise la adresa KOLORENO Sławomir Szubert, ul. Krakowska 34/5, 32-051 Krzęcin, Polonia, la adresa de e-mail: suport@koloreno.ro.
Pentru a examina reclamația, Clientul trebuie să trimită sau să livreze Bunurile care fac obiectul reclamației, anexând, dacă este posibil, dovada achiziției. Bunurile trebuie livrate sau trimise la adresa indicată la pct 3.
Vânzătorul se obligă să examineze fiecare reclamație în termen de 14 zile.
În cazul lipsurilor în reclamație, Vânzătorul va solicita Clientului s-o completeze în măsura necesară imediat, dar nu mai târziu de 7 zile de la data primirii cererii de către Client.
XI. Reclamații privind furnizarea de servicii pe cale electronică
Clientul poate depune reclamații la Vânzător în legătură cu funcționarea Magazinului și utilizarea Serviciilor. Reclamațiile pot fi depuse în scris la adresa: KOLORENO Sławomir Szubert, ul. Krakowska 34/5, 32-051 Krzęcin, Polonia, la adresa de e-mail: suport@koloreno.ro.
În reclamație, Clientul trebuie să furnizeze numele și prenumele, adresa de corespondență, tipul și descrierea problemei apărute.
Vânzătorul se obligă să examineze fiecare reclamație în termen de 14 zile, iar în cazul în care acest lucru nu a fost posibil, să-l informeze pe Clientul în aceasta perioada când va fi examinată reclamația. În cazul lipsurilor în reclamație, Vânzătorul va solicita Clientului s-o completeze în măsura necesară, dar nu mai târziu de 7 zile de la data primirii cererii de către Client.
XII. Garanții
Bunurile pot avea o garanție a producătorului.
În cazul Bunurilor acoperite de garanție, informațiile despre existența și conținutul garanției, precum și perioada pentru care aceasta a fost acordată, sunt de fiecare dată prezentate în descrierea Bunurilor de pe site-urile Magazinului.
XIII. Metode extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor și revendicărilor
Clientul Consumator are, printre altele, următoarele posibilități de a apela la proceduri extrajudiciare de examinare a reclamațiilor și revendicărilor:
are dreptul de a se adresa unei curții permanente de arbitraj a consumatorilor care funcționează pe lângă Inspecția Comerțului cu o cerere de soluționare a unui litigiu decurgând din Contractul de vânzare încheiat;
are dreptul de a se adresa inspectorului voievodal (județean) al Inspecției Comerțului cu o cerere de deschidere a procedurii de mediere cu privire la soluționarea pe cale amiabilă a litigiului dintre Client și Vânzător;
poate obține asistență gratuită în soluționarea unui litigiu dintre Client și Vânzător, beneficiind și de asistența gratuită acordată de ombudsman al consumatorilor la nivel de district (municipal) sau a unei organizații sociale ale cărei sarcini statutare includ protecția Consumatorilor (printre care Federația Consumatorilor, Asociația Consumatorilor Polonezi). Asistența este oferită de Federația Consumatorilor la linia telefonică gratuită pentru consumatori +48 800 007 707 și de Asociația Consumatorilor Polonezi la adresa de e-mail porady@dlakonsumentow.pl;
Cookie-urile și tehnologiile conexe permit funcționarea corectă a site-ului web și ne ajută să ne adaptăm ofertele noastre la nevoile dumneavoastră. Puteți să acceptați utilizarea tuturor acestor fișiere și să treceți la magazin sau puteți adapta utilizarea fișierelor la preferințele dumneavoastră selectând "Personalizați consimțământul".
Aici puteți specifica preferințele dvs. pentru utilizarea cookie-urilor de către noi.
Aceste module cookie sunt esențiale pentru funcționarea site-ului nostru web, așa că nu le puteți dezactiva.
Aceste module cookie vă permit să utilizați alte funcții ale site-ului web (altele decât cele necesare pentru funcționarea acestuia). Activarea acestora vă va oferi acces la funcționalitatea completă a site-ului.
Aceste module cookie ne permit să facem analize cu privire la magazinul nostru web, ceea ce poate contribui la o mai bună funcționare și adaptare la nevoile utilizatorilor.
Aceste cookie-uri sunt utilizate de furnizorul de software în cadrul căruia funcționează magazinul nostru. Acestea nu sunt combinate cu alte date pe care le introduceți în magazin. Scopul colectării acestor fișiere este acela de a face analize care să contribuie la dezvoltarea software-ului. Puteți citi mai multe despre acest lucru în Politica de cookie-uri Shoper.
Datorită acestor dosare, putem desfășura activități de marketing.