KOLORENO
" "

99,5% kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam9970Nie polecam54

Zgodność z opisem
5
Koszt wysyłki
Obsługa kupującego
5

Serviciu de asistența telefonică: +40 373 812 905   |   e-mail: suport@koloreno.ro

Reduceri mai mari, permanente la o colaborare continuă

 

KOLORENO
Rzemieślnicza 11
34-130 Kalwaria Zeb.
e-mail:
sklep@koloreno.pl
tel.:
790 514 222
NIP: PL5512456639
 

Blog

KOLORENO
Rzemieślnicza 11
34-130 Kalwaria Zeb.
e-mail:
sklep@koloreno.pl
tel.:
790 514 222
NIP: PL5512456639

Reclamație și garanție

Reclamație și garanție (extras din regulament)

X. Reclamații cu privire la Bunurile acoperite de garanție legală

  1. Vânzătorul se obligă să livreze Bunurile fără defecte, cu exceptia Bunurilor uzate care pot avea defectele indicate în descriere.
  2. Vânzătorul este răspunzător față de Clientul Consumator, în temeiul garanției legale, pentru defectele în condițiile art. 556 - 576 din Codul civil. În cazul Bunurilor uzate, în conformitate cu art. 568 § 1 din Codul civil, termenul de garanție legală este de 1 an.
  3. Reclamațiile care decurg din încălcarea drepturilor Clientului, garantate prin lege sau pe baza prezentului Regulament, trebuie trimise la adresa KOLORENO Sławomir Szubert, ul. Krakowska 34/5, 32-051 Krzęcin, Polonia, la adresa de e-mail: suport@koloreno.ro.
  4. Pentru a examina reclamația, Clientul trebuie să trimită sau să livreze Bunurile care fac obiectul reclamației, anexând, dacă este posibil, dovada achiziției. Bunurile trebuie livrate sau trimise la adresa indicată la pct 3.
  5. Vânzătorul se obligă să examineze fiecare reclamație în termen de 14 zile.
  6. În cazul lipsurilor în reclamație, Vânzătorul va solicita Clientului s-o completeze în măsura necesară imediat, dar nu mai târziu de 7 zile de la data primirii cererii de către Client.

XI. Reclamații privind furnizarea de servicii pe cale electronică

  1. Clientul poate depune reclamații la Vânzător în legătură cu funcționarea Magazinului și utilizarea Serviciilor. Reclamațiile pot fi depuse în scris la adresa: KOLORENO Sławomir Szubert, ul. Krakowska 34/5, 32-051 Krzęcin, Polonia, la adresa de e-mail: suport@koloreno.ro.
  2. În reclamație, Clientul trebuie să furnizeze numele și prenumele, adresa de corespondență, tipul și descrierea problemei apărute.
  3. Vânzătorul se obligă să examineze fiecare reclamație în termen de 14 zile, iar în cazul în care acest lucru nu a fost posibil, să-l informeze pe Clientul în aceasta perioada când va fi examinată reclamația. În cazul lipsurilor în reclamație, Vânzătorul va solicita Clientului s-o completeze în măsura necesară, dar nu mai târziu de 7 zile de la data primirii cererii de către Client.

XII. Garanții

  1. Bunurile pot avea o garanție a producătorului.
  2. În cazul Bunurilor acoperite de garanție, informațiile despre existența și conținutul garanției, precum și perioada pentru care aceasta a fost acordată, sunt de fiecare dată prezentate în descrierea Bunurilor de pe site-urile Magazinului.

XIII. Metode extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor și revendicărilor

  1. Clientul Consumator are, printre altele, următoarele posibilități de a apela la proceduri extrajudiciare de examinare a reclamațiilor și revendicărilor:
    1. are dreptul de a se adresa unei curții permanente de arbitraj a consumatorilor care funcționează pe lângă Inspecția Comerțului cu o cerere de soluționare a unui litigiu decurgând din Contractul de vânzare încheiat;
    2. are dreptul de a se adresa inspectorului voievodal (județean) al Inspecției Comerțului cu o cerere de deschidere a procedurii de mediere cu privire la soluționarea pe cale amiabilă a litigiului dintre Client și Vânzător;
    3. poate obține asistență gratuită în soluționarea unui litigiu dintre Client și Vânzător, beneficiind și de asistența gratuită acordată de ombudsman al consumatorilor la nivel de district (municipal) sau a unei organizații sociale ale cărei sarcini statutare includ protecția Consumatorilor (printre care Federația Consumatorilor, Asociația Consumatorilor Polonezi). Asistența este oferită de Federația Consumatorilor la linia telefonică gratuită pentru consumatori +48 800 007 707 și de Asociația Consumatorilor Polonezi la adresa de e-mail porady@dlakonsumentow.pl;
    4. poate depune reclamația prin intermediul platformei online EU ODR, disponibilă la adresa: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Formulare de reclamatie:  

 

 

 

 

sus
Shop is in view mode
Vizualizați versiunea completă a site-ului
Sklep internetowy Shoper Premium